Welke versie van Alice in Wonderland heb ik gezien op de Nederlandse televisie rond 1994?

Ik heb allerlei flashbacks van een versie van Alice in wonderland die ik als kind heb gezien, ik heb van alles op youtube bekeken maar de versie die ik zag kom ik niet tegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was dat met een echt meisje die soms een pop is, het konijn is een opgezet konijn.. best eng eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet wel dat het nogal eng was. Die details weet ik niet, ik heb het idee dat de film zelf wel ouder was toen ik m zag, verder waren de scenes vrij donker.

Het beste antwoord

Een versie van Alice in Wonderland, waarvan ik me kan voorstellen dat je er flashbacks van krijgt, is "Alice" van Jan Svankmajer uit 1988.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahaha je hebt helemaal gelijk! Dit is hem zeker weten! Super creepy eigenlijk nu ik het zo terug zie, geweldig, bedankt!

Andere antwoorden (1)

Dat kunnen er volgens mij heel veel verschillende zijn.
Wellicht kan je de bewuste versie in onderstaande lijst terugvinden.

http://www.imdb.com/find?s=all&q=alice+wonderland

Veel succes met je speurtocht