Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik zoek een museum in NL met alleen maar elektro materialen zoals oude TV's en radio's telefoon's en dat soort dingen.

ik ben ooit wel eens in zoiets geweest ergens bij Utrecht
die stond ergens langs de Vecht .iemand een idee hoe die heet ?
of is er nog ergens anders zo'n museum ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
xD je mag ook wel even bij mij thuis kijken, maar das niet aan de vecht xD

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Je kan bijvoorbeeld eens gaan kijken in het Rotterdams Radio museum of het ACTW telefonie museum, ook in Rotterdam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, het radio museum is alleen vrij klein wat ik me herinner. niet de moeite om er ver voor te reizen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rotterdam is voor mij maar 20km
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok, het zit pal naast station noord geloof ik. dus per trein ook goed te doen.
Is dit iets?
Nederlands Elektriciteits- en Radio Museum
Hoenderloo
website
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het Museum voor Communicatie in Den Haag, vroeger het Postmuseum in de Zeestraat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat je deze bedoelt (weliswaar aan de Lek, maar wel omgeving Utrecht): "Dagelijks ontvangen wij radio- & TV-programma's, zonder daar bij stil te staan. Hoe zit dat nu met de apparatuur die gebruikt wordt voor het uitzenden door de ether? Sinds 2005 is er het Omroep Zender Museum, gevestigd in een bunker nabij het oude zendercomplex van Lopik. Na een kort historisch overzicht met betrekking tot de omroep in Nederland, wordt u door vrijwilligers rondgeleid langs de collectie van oude zenderapparatuur en aanverwante techniek. Veel van deze apparaten worden werkend gedemonstreerd." Site: https://www.omroepzendermuseum.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding