Is het een vereiste dat je goed moet kunnen tekenen als je tatoeëerder bent?

Het is vast een domme vraag en het antwoord zal wel JA zijn, maar toch vraag ik me af hopend op een ander antwoord. =p

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het is wel een vereiste dat je goed kunt tekenen. Je moet instaat zijn om snel te handelen op tekengebied dit houd in: *dat je direct een tattoo voorbeeld naar de wens van de klant kan tekenen. zowel op papier als direct op de huid. *dat je weet hoe schaduw en perspectief in elkaar zit. *dat je weet hoe commercieel te tekenen in alle mogelijke stijlen.

Bronnen:
http://www.xs4all.nl/~flash4/cursus/index.html

Domme vragen bestaan niet!!! Alleen domme antwoorden!!! En je het is wel handig als je goed kunt tekenen. En zeker als je het uit de losse hand kunt tekenen.

Het is natuurlijk héél handig. Maar niet verplicht. Toegevoegd na 31 minuten: Je moet snel ingewikkelde tekeningen kunnen zetten. Maar het zal je niet verboden worden tatoeerder te worden als je niet goed kan tekenen.

eventueel zou je een ander de tekening kunnen laten maken.(maar het lijkt me niet dat dat voorkomt). je moet in ieder geval wel een vaste hand hebben om de tattoo aan te brengen.

Als je tatoeëerder bent is het wel best handig als je kunt tekenen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100