Wie weet wie de schilder is?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1.5K
Antoni
3 jaar geleden
Heb je al een reverse image search gedaan bijvoorbeeld via Google Afbeeldingen of Tineye.com?
Amadea
3 jaar geleden
Dat kun je zelf ook doen, Antoni. Maar het levert geen enkele treffer op. Tenminste, zoals het werk er nu zo scheef bij staat. Wie weet helpt het met een goed rechte foto...
Antoni
3 jaar geleden
@Amadea, ja, je hebt gelijk. Ik heb het gedaan en vond ook geen resultaat.

Antwoorden (1)

Een van de beroemde schilderijen van Pablo Picasso, geschilderd tijdens het surrealisme in 1932. De kunstenaar verbeeldde zijn 22-jarige minnaar Maria-Theresa Walter, in slechts één dag.
Vertaald uit Russische via Yandex.
Одна из знаменитых картин Пабло Пикассо, написанная в период сюрреализма в 1932 году. Художник изобразил свою 22-летнюю возлюбленную Марию-Терезу Вальтер, всего за один день.
(Afbeelding even recht getrokken in Photoshop voor het zoeken op Yandex)
Toegevoegd op 06 juli 2020 17:24: bron
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Erna55
3 jaar geleden
Ik zie op yandex dat de afbeelding "lijkt op" het werk van picasso.
Het wordt niet genoemd als zijnde een Picasso.. Ik vind de overeenkomst ver gezocht wanneer ik yandex open.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
In de praktijk blijkt, dat het zoeken op Wiki en Yandex kan leiden tot antwoorden die EROP LIJKEN. Het blijken verkeerde antwoorden te zijn die SOMS opvallen als fout (zoals hier), maar die meestal door de waarheid heen glippen en als waar worden geslikt. Ook worden veel antwoorden niet eens kritisch bekeken, echter alleen als er wat kinne-sinne is.