is dit een urban legend?

Ik heb ooit een verhaal gelezen over een dorp genaamd Hoer verde . Ook hier zou net als de andere vraag over het eskimo dorp iets vreemds hebben voorgevallen in 1923 . Ik zou graag willen weten of Hoer verde bestaan heeft . Hier heb je een foto van het mogelijke dorp

Picture for question
5 jaar geleden
1K
ronron1212
5 jaar geleden
http://www.unexplainable.net/info-theories/the-village-that-vanished.php

Antwoorden (1)

Het verhaal heeft men tot nu toe niet kunnen verifiëren. Dus feitelijk is niet bekend of het een urban legend is of dat het werkelijk plaats heeft gevonden.

Het enige dat een groep bezoekers op 5 februari 1923 aantroffen was een recent afgevuurd geweer, en een tekst op een schoolbord: "Er is geen redding". Ze hadden verwacht in een dorp met 600 inwoners te zullen komen. Maar alle gebouwen bleken, kennelijk met haast, te zijn verlaten. Er wordt gedacht dat de mensen waren gevlucht voor rondzwervende gewelddadige guerrillastrijders, maar er is nergens een nieuwe groep bewoners bij gekomen. Een andere theorie is dat ze zouden zijn ontvoerd door buitenaardse wezens.
Amadea