Waar kan ik het schilderij van De Lachende Man vinden?

Voor een quiz ben ik op zoek naar een schilderij met daarop een portret van een lachende man, geschilderd in de stijl van de Spaanse School door een bekende schilder. Enkele jaren geleden was het plaatje nog te vinden bij Google afbeeldingen, maar nu niet meer. Het portret toont een man die met een ietwat schuin hangend hoofd en half toegeknepen ogen lacht.
Wie weet waar ik een afbeelding van dit schilderij kan vinden?

Toegevoegd na 53 seconden:
De naam van de bekende schilder, is mij helaas onbekend.

7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ik heb gezocht op The Smiling man. Krijg ik dit:

https://www.google.nl/search?q=the+smiling+man+painting&client=ms-android-samsung&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi7_Jfxpf_RAhXBIsAKHYY0AaoQ_AUIBygB&biw=360&bih=560#imgrc=aOlW3y_pdJRkSM:

Rembrand staat erbij.