Kan je ook pianomuziek van de Prelude van Bach Suite No.1 (chello eigenlijk) vinden? Liefste gratis.

Waar kan je dit vinden?
Ik ben trouwens ook blij met de gratis bladmuziek voor chello hoor, maar deze kan ik ook niet vinden.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1K
AWM
15 jaar geleden
Nog ff een kleingheidje: Je speelt op een cello. Chello is een internetdienst van UPC.

Het beste antwoord

Als je bij "zoek"linksboven bladmuziek ingeeft zie je alles.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Waarom gratis in slechte kwaliteit als je het ook voor een paar euro kan kopen?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kopieren bij een goede bibliotheek. Grotere bibliotheken hebben ook bladmuziek en voor een paar cent te verkrijgen.