Ook voor mij de vraag, weet u van wie het signatuur van de schilder is ?

Toegevoegd na 14 minuten:
Misschien kan iemand nog meer over deze schilder vertellen

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.2K
Amadea
7 jaar geleden
Mogen we ook een afbeelding van het hele kunstwerk zien?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Lukte eerst niet om 2 foto's te plaatsen, maar nu wel. Hoop dat jullie ze kunnen ziet, want ik zie 2 vierkantjes met een vraagteken er op. Maar dat zal wel aan mijn iPad liggen
Amadea
7 jaar geleden
Ja hoor, ze zijn beide zichtbaar. Bedankt voor het toevoegen, nu kan ik gaan zoeken!

Het beste antwoord

De originele afbeelding werd rond 1890-1891geschilderd door de Catalaanse kunstschilder Ramon Casas i Carbó en draagt de titel "Plein air". Hij leefde van 1866 tot 1932. Als je googelt op zijn naam is er best veel informatie over hem te vinden.
Amadea
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ontzettend bedankt , fantastisch