Bij de bouwmarkten vind je speciale primer voor op plastic. Deze kan nadien overgeschilderd worden met iedere andere lak.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+ Je antwoord is in de meeste gevallen prima, maar als het gaat om een klein object, is verf voor modelbouw ook geschikt (te koop bij de speelgoedwinkel in kleine potjes). Als het om speelgoed gaat, dan is beide niet geschikt en moet je speciale verf gebruiken dat daarvoor geschikt is (daarvoor moet je naar de verfspeciaalzaak).