Als het transparant is, zal het wel glasverf zijn.
Is nog steeds in de handel.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het is volgens mij gemaakt met stickerverf.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Volgens mij ook, je kan het er als het goed is zo als één sticker afhalen en ergens anders weer opplakken. Ik heb dat spul nog wel verkocht toen ik in een hobbywinkel werkte 15 jaar geleden :)
Eric1993
8 jaar geleden
@Kornikov Nee, het is geen stickerverf. Het verf zat ook echt in een potje. Het potje was van die kleine ronde potjes
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb ooit ook iets gemaakt, met hetzelfde principe als stickerverf, je kon het zo van het raam af trekken en ergens anders op plakken, het zat ook in potjes, ik weet niet hoe lang het is geleden dat jij dit product hebt gebruikt, maar mogelijk zat stickerverf vroeger wel in potjes..
Gezien de herkenbaarheid van het product (na enig zoeken op internet) toch reden genoeg voor een plus.
Ivana
8 jaar geleden
Glasverf bij de action.