Wie kent dit schilderij?

Ik ben in het bezit van deze schilderij van Marilyn Monroe. Deze hebben wij jaren geleden gekocht bij een woonwinkel welke nu failliet is. Afmeting is 90x120 cm en heeft een glansdoek.
Ik weet dat ze ook nog doeken hadden van andere oude bekendheden zoals Audrey Hepburn.

Zijn dringend opzoek naar het merk (staat niet op de schilderij, ook niet op achterzijde)

We willen namelijk nog een tweede aanschaffen van dezelfde stijl van een andere oude beroemde.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
M'n dank is erg groot!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het betreft dus geen schilderij, nu de afbeelding te zien is, maar een foto. Deze werd gemaakt door Murray Garrett. Deze fotograaf legde inderdaad meer Hollywood beroemdheden op de gevoelige plaat vast.

Toegevoegd na 21 uur:
Bij de Cobra Art Company zijn dit soort kunstfoto's te bestellen. Zie http://www.cobraart.nl/collectie/fotografie-op-plexiglas/celebrities
Een van Audrey Hepburn bijvoorbeeld is daar met de artikelcode 'GN 4382 Cobra Exclusive' verkrijgbaar.
Amadea