Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie kent dit schilderij?

Ik ben in het bezit van deze schilderij van Marilyn Monroe. Deze hebben wij jaren geleden gekocht bij een woonwinkel welke nu failliet is. Afmeting is 90x120 cm en heeft een glansdoek.
Ik weet dat ze ook nog doeken hadden van andere oude bekendheden zoals Audrey Hepburn.

Zijn dringend opzoek naar het merk (staat niet op de schilderij, ook niet op achterzijde)

We willen namelijk nog een tweede aanschaffen van dezelfde stijl van een andere oude beroemde.

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
M'n dank is erg groot!!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
615

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het betreft dus geen schilderij, nu de afbeelding te zien is, maar een foto. Deze werd gemaakt door Murray Garrett. Deze fotograaf legde inderdaad meer Hollywood beroemdheden op de gevoelige plaat vast.

Toegevoegd na 21 uur:
Bij de Cobra Art Company zijn dit soort kunstfoto's te bestellen. Zie http://www.cobraart.nl/collectie/fotografie-op-plexiglas/celebrities
Een van Audrey Hepburn bijvoorbeeld is daar met de artikelcode 'GN 4382 Cobra Exclusive' verkrijgbaar.
(Lees meer...)
Amadea
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding