Welke manieren zijn er om een echte menselijke schedel te kopen/krijgen?

Ik zag laatst een monnik met een echte menselijke schedel op zijn kamer.

Maar kun je die ook ergens legaal vandaan halen?

8 jaar geleden
1.4K
Erna55
8 jaar geleden
Er zijn schedels die niet van echt te onderscheiden zijn.
Hoe zag je dat het een "echte menselijke" schedel was ?
Cryofiel
8 jaar geleden
Een echte menselijke schedel? Die heb je al.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja goed zo Cryofiel, wilde ik ook al zeggen.

Antwoorden (1)

Gewoon, via Marktplaats. De verkopers stellen daar wel dat de artikelen alleen bedoeld zijn voor studie- en/of educatieve doeleinden, maar ik vraag me af hoe je dat
kunt bewijzen.

http://www.marktplaats.nl/z/verzamelen/overige-verzamelen/schedel.html?query=schedel&categoryId=