Hoe maak ik een hema-worst als surprise?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Maak van ijzerdraad de vorm van een rookworst, omwikkel dit met tape. doe daar vervolgens een panty(kous) om en vul deze met schuimrubber of andere zachte materialen (lappen stof in stukken gescheurd kan ook). Voordat de panty erom gaat kun je dit ook om het tape aanbrengen, dan kun je de panty er ook nog omheen afwikkelen.
Maak dan een hoes liefst van elastisch kunstleer wat hier weer om gaat. Bindt de voor- en achterkant af met een stukje touw. Maak het af door het Hema papier erom heen te leggen/slaan, waar je zelf het logo op het getekend. De materialen vind je veelal bij de kringloop.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Lijkt me een prima antwoord Crea, papier mache kan ook. Maak een worstvorm met kippengaas en dan met papier mache erom en daarna verven. Maar die van Crea voelt echter :-)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet zo leuk en creatief maar Hema verkoopt zelf opblaas-rookworst. http://www.hema.nl/winkel/baby-en-kind/speelgoed/buitenspeelgoed/zwembaden/strand/opblaasbare-rookworst-met-mosterd-%2834114001%29

Antwoorden (1)

Modelleer papieren proppen - veel - in een zak(je) naar de vorm van de Hema worst.
flink intapen met schilderstape bijv.
Dan maak je papier mache en en maak de worst naar wens en dan drogen en schilderen