Nee, dat zijn daadwerkelijke acties.

Toegevoegd na 31 seconden:
Of ze nou al ondernomen zijn, of nog ondernomen moeten worden, dat maakt niets uit.

Toegevoegd na 2 minuten:
Concreet in contrast met vaag, bij voorbeeld.

Ik zal ook mijn steentje bijdragen vs ik zal morgen de asemmer buiten zetten.
13 jaar geleden
Nee dit zijn acties die duidelijk zijn geformuleerd met daarbij richtlijnen.

Men gebruikt vaak de SMART formule om iets concreet te formuleren

SMART staat voor

S - Specefiek
M - Meetbaar
A - Acceptabel
R - Realistisch
T - Tijdsgebonden

Is de actie volgens deze richtlijnen geformuleerd? dan is de actie concreet geformuleerd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Concrete acties zijn acties die worden ondernemen om een duidelijk doel te bereiken. Zonder flauwekul of onnodige poespas.
Of je die concrete acties nog gaat doen of al hebt gedaan, hangt af van de tijd waarin de zin staat:
'Er zijn concrete acties ontworpen, waarmee het doel inmiddels is bereikt'
OF:
'Wij hopen met concrete acties het doel te gaan bereiken'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een concrete actie is een actie waarbij de aanpak van de actie duidelijk is.

Bijvoorbeeld:
- Op scholen kan een concrete actie tegen bijvoorbeeld pesten ondernomen worden. Er is dan een plan van aanpak gemaakt. Men weet hoe men moet handelen als er weer gepest wordt.
- Bij winkeldiefstal wordt ook een concreet actie ondernomen. Het winkelpersoneel spreekt de winkeldief aan en 'bewaakt' hem/haar. Ondertussen wordt de politie gebeld en die handelt de rest af.

Er wordt dus gehandeld volgens een duidelijk afgesproken plan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Actie die voor iedereen duidelijk zijn omdat ze een vantevoren afgesproken procedure volgens.