Als je mensen bedoelt dan deugt je vraag niet, het begrip ras bij mensen is namelijk incorrect en niet van toepassing, dus dan is er geen antwoord op je vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Spreekwoordelijk moet je mij toch snappen fo laat jou intelligentie dat niet toe. Geef maar gewoon antwoord.

Andere antwoorden (1)

De mens komt oorspronkelijk uit het continent dat nu Afrika heet.. Heel lang geleden trokken groepen mensen naar Europa, Azie en Amerika.. Deze groepen evolueerden verder en paste zich aan de omstandigheden aan, zo ontstonden verschillende rassen.. Afrikaanse mensen zijn onderling zeer genetisch gevarieerd dan de andere rassen, omdat die andere rassen afstammen van alleen het deel van de Afrikaanse oermens dat naar andere gebieden trok..

Toegevoegd na 57 seconden:
zeer = meer

Toegevoegd na 4 minuten:
Dat groepen mensen (homo erectus) uit Afrika wegtrokken was ongeveer 1 miljoen jaar geleden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Hoe weet je dat ie op mensen doelde?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nav het woord 'wonen', dat associeer ik met mensen.. En gezien de vraag die Sectiestiekem hierna stelde..