Wat is de juiste nummering van een verslag?

Het verslag bestaat uit:

Titelblad
Inhoudsopgave
Inleiding. ...................... (Blz 1?)
Werkvoorbereiding
Werkuitvoering
Conclusie
Evt. Bijlagen.

Ik zou persoonlijk beginnen met tellen bij de inleiding, maar wat zet ik vervolgens in de inhouds opgave? Zie hieronder

Titelblad
Inhoudsopgave
Inleiding........................(pagina 3)
Werkvoorbereiding.........(pagina 4)
Enz.

Klopt dit zo? Aangezien het de 3e pagina is en je het titelblad nooit nummert?

9 jaar geleden
9.5K
Antoni
9 jaar geleden
Kan je deze vraag niet het beste stellen aan je leraar, je docent, je begeleider, je leidinggevende, je werkgever, je baas, je opdrachtgever of wie dan ook voor wie je het verslag schrijft? Het moet immers volgens zijn regels en door hem zal het verslag uiteindelijk worden beoordeeld!
Alex1995
9 jaar geleden
Ik wilde het zo officieel mogelijk doen voor mezelf. (Leerproces) En aangezien ze niet zo streng zijn, zullen ze er toch niks op zeggen.

Het beste antwoord

Het gaat alsvolgt.
in je verslag begin je met nummeren bij je inleiding.
Je inhoudsopgave en je titelblad komen niet voor in je inhoudsopgave.
Dus je verslag bestaat uit
Titelblad
Inhoudsopgave
inleiding
enz.

maar je inhoudsopgave begint pas bij
inleiding. pagina 1
werkvoorbereiding pagina 2
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Alex1995
9 jaar geleden
Oke dus inleiding krijgt pagina 1, maar het wel al het 3e vel in principe. Maar dat maakt dus niet uit?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee ik ben nu zelf bezig met een afstudeerscriptie maar dat maakt niet uit. Ik heb zelf nog een managementsamenvatting en een voorwoord voor mijn inhoudsopgave,
Ook die staan niet in de inhoudsopgave omdat het ervoor afspeelt.
Zodra je meer dan je titelblad er voor gaat zetten moet je wel anders nummeren (romeinse cijfers) maar dat maakt het alleen nog maar moeilijker als ik dat ga uitleggen. Het maakt idd niet uit