Van Gerrit (ook wel Gerard) Dou. Tenminste, het origineel hiervan. Want het is duidelijk nagemaakt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hier kan je zien hoe het oorspronkelijke schilderij eruit ziet: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ea/Gerrit_Dou_-_Girl_Chopping_Onions_-_Google_Art_Project.jpg
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
+Plus, Meisje hakt uien fijn van Gerard Dou
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het verschil is duidelijk zichtbaar in alles, maar leuk geprobeerd om het origineel na te schilderen.