Waar is het ontbrekende stuk van de nachtwacht gebleven?

Voor mijn werkstuk voor school over Rembrandt wil ik dit graag weten.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Uit de tekst op Wikipedia leid ik af dat de afgesneden stukken verloren zijn gegaan bij de verhuizing in 1715, want alleen een volledige replica - gemaakt door Gerrit Lundens - is nog te bezichtigen in de National Gallery in Londen.