waarvan is dit logo?

Ik bedoel alleen het logo zelf. Ik weet dat het iets met een oude stam of land te maken heeft maar niet precies waar van

Toegevoegd na 7 minuten:
Omdat ik het plaatje hier niet kan uploaden heb ik hier een link: http://imgur.com/25k5CVp
excuses als dit niet is toegestaan maar het uploaden werkt hier niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeert even opnieuw je plaatje bij te voegen door op Bewerken te klikken.

Het beste antwoord

Dat stelt het Oog van Ra voor, en het wordt gebruikt als afbeelding voor de via iTunes te kopen app Duel Deck van Fabrizio Lagorio.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oog van Ra inderdaad. Bedankt!