Bestaan er zwarte Goths?

Ik heb nog nooit een bruin/zwart iemand gezien die een Goth is: Bestaan ze uberhaupt?

Weet jij het antwoord?

/2500

ik denk dat het gewoon niet zo'n bewonderenswaardige groep is om te kopieeren

Ze zullen vast wel bestaan, maar het past wellicht niet zo bij hun cultuur, waardoor de meeste zich niet tot Goth voelen aangetrokken.

Deze bestaan weldegelijk...

ze staan niet op google dus ze bestaan niet

Ze bestaan. Ik ken er pesoonlijk twee en ik neem aan dat dat twee werkelijk bestaande personen zijn en geen hersenschimmen mijnerzijds. (Ik ben overigens zelf geen Goth, mocht u dat denken).

Ongetwijfeld (zoals het antwoord hiervoor al aangaf). Alleen omdat de meeste mensen hier blank zijn, en eerder 'geconfronteerd' worden met goths als een groep die geïmiteerd kan worden (donkere mensen zullen weer eerder opgroeien in een omgeving waar veel ge-rapt wordt bijvoorbeeld) kom je gewoon eerder 'witte' goths tegen. Je conformeert je toch snel aan de stijl van je vrienden, of wat de jonge mensen in jouw omgeving als stijl hebben. ziet er trouwens apart uit, zo getypt... witte goths, terwijl ze zo veel donkere kleuren dragen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100