Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaan er zwarte Goths?

Ik heb nog nooit een bruin/zwart iemand gezien die een Goth is: Bestaan ze uberhaupt?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
843

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

ik denk dat het gewoon niet zo'n bewonderenswaardige groep is om te kopieeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze zullen vast wel bestaan, maar het past wellicht niet zo bij hun cultuur, waardoor de meeste zich niet tot Goth voelen aangetrokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze bestaan weldegelijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ze staan niet op google dus ze bestaan niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ze bestaan. Ik ken er pesoonlijk twee en ik neem aan dat dat twee werkelijk bestaande personen zijn en geen hersenschimmen mijnerzijds.
(Ik ben overigens zelf geen Goth, mocht u dat denken).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ongetwijfeld (zoals het antwoord hiervoor al aangaf). Alleen omdat de meeste mensen hier blank zijn, en eerder 'geconfronteerd' worden met goths als een groep die geïmiteerd kan worden (donkere mensen zullen weer eerder opgroeien in een omgeving waar veel ge-rapt wordt bijvoorbeeld) kom je gewoon eerder 'witte' goths tegen. Je conformeert je toch snel aan de stijl van je vrienden, of wat de jonge mensen in jouw omgeving als stijl hebben.
ziet er trouwens apart uit, zo getypt... witte goths, terwijl ze zo veel donkere kleuren dragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding