Waar vind ik de muziek van Early Sleep?

Ik beluisterde een radio programma op mijn laptop. Het was een praat programma. Halverwege draaide ze een stuk muziek die naar ik meen de titel had. Here a dare to be a woman. En de groep was Early sleep. Nou zou je denken, internet is oneindig groot. Maar dat valt dan toch wel even vies tegen. Want ik kan niets vinden van de groep. Het is een merendeels muziekaal stuk, maar op de verre achtergrond hoor je vrouwen praten. Ik kan dat radioprogramma niet meer terug vinden :-( Anders had ik hun zeker gemaild.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat jij zoekt is titel "Early sleep" van de artieste Nancy Elizabeth. Een hoofdzakelijk instrumentaal nummer, waar je af en toe een vrouwenstem op de achtergrond hoort praten en/of neuriën. Het eindigt met de hoorbare uitspraak: "Here I am, here I dare to be human". Het staat op haar album Dancing. Je kunt het nummer hier beluisteren: http://nancyelizabeth.bandcamp.com/track/early-sleep
Amadea