Waar exact in Amsterdam vind ik dit uitzicht?

Ik kom deze foto overal tegen, maar nergens met locatiemelding.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Deze foto is genomen vanaf (natuurlijk) de andere kant van de Singel. Om precies te zijn heeft de fotograaf met zijn rug naar Singel nr. 357 gestaan (naast restaurant "D' vijff vlieghen).
Tik dit adres maar in op Google maps en kijk dan maar naar de overkant...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook gewoon op het adres van dat restaurant googelen, plattegrondje bekijken en je dan omdraaien. De lens is waarschijnlijk een groothoeklens geweest, waardoor alles breder lijkt.
Maar als je bij Google maps het volgende intik: : Singel 357, Amsterdam...
dan kom je wel degelijk aan de onevenkant te staan
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat goed! :) +
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ken het adres verder ook niet. Ben 30 jaar geleden 1 keertje in Amsterdam geweest en verder nooit. Bij de reacties dacht iemand te weten dat het om de Singel ging en ik ben met Google streetview gewoon gaan rond rijden over de singel en constant op zij kijken of ik dat witte bootje kan vinden. Binnen 5 minuten had ik het gevonden en alles klopte... :)