Holland Heineken House
Jamaica Bobsleigh House
House of Switzerland
BC Canada Pavilion
Atlantic Canada House
Casa Italia

Wellicht vind je er nog meer als je Google op
'Nation houses' laat zoeken

In de bron wat leuke extra info over de genoemde
complexen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Duitsland heeft het Warsteiner Haus...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongetwijfeld hebben meer teams een plek in het Olympisch dorp waar ze informeel samenkomen, maar of het net zo omslachtig gebeurt als bij het Holland House is vraag twee... da's toch elke keer een gedoe om van de grond te krijgen. 2 jaar geleden erbood China het importeren van kroketten en bitterballen, en zagen Wipneus en Pim van hun optreden af toen bleek dat ze pas op mochten treden als ze een lijst van alle te draaien platen op zouden sturen, inclusief vertaalde songteksten.
Dit jaar deed Canada moeilijk over het personeel. De lokale autoriteiten waren niet gecharmeerd van de honderden Nederlandse gastarbeiders die het Holland House met zich meebrengt.

Derhalve ga ik er vanuit dat de meeste nationale teams zicht het gedoe besparen en gebruik maken van bestaande horeca. Het Olympisch dorp ligt op loopafstand van het centrum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op bijgevoegde site staan alle links naar de 'huizen'van de andere landen. (incl commentaar van de bezoekers: Heineken House komt er niet zo goed af)