Weet iemand wat dit voor een tegeltje is? Het tegeltje is ongeveer 15 x 15 en op de achterzijde staat een kruik als merk.

Ik zou graag weten wat dit voor tegeltje is. Van welke fabrikant en wat ongeveer de waarde zou zijn. Het tegeltje is ongeveer 15 x 15 en op de achterzijde staat een kruik als merk.

Alvast bedankt,

Anja

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou je een foto kunnen plaatsen van de tegel?

Het beste antwoord

Het lijkt veel op een tegeltje van Wedgwood, alleen zijn die lichtbruin in plaats van grijs (of het moet aan jouw fotokleur liggen). Een Wedgwood Aesthetic Chinoiserie Tile, en per stuk kosten die £68 (wat in euro's ongeveer €78 is). Gedateerd op circa 1885.
Amadea
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Is de prijs van £55, die (ook) op de website van de bron staat, niet de geldende prijs? Die andere prijs moet je (alleen) betalen als je dit product thuisbezorgd wil ontvangen, toch?
Amadea
10 jaar geleden
Dat bedrag heb ik niet zien staan. Maar dat zal dan de nominale waarde zijn. De verkoopwaarde is altijd hoger.
Antoni
10 jaar geleden
Linksboven naast de afbeelding staat: Condition: Very fine
Price: £55 (approx $81)
Ref: #03423
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super dank je wel. Dat is inderdaad het tegeltje. Door de foto lijkt hij wat grijs, maar in werkelijkheid is hij echt bruin. Top antwoord.