weet iemand hoe ik watervaste stift op mijn agenda kan laten zitten zodat het een er niet langzaam afgaat?

ik heb voor 95 cent bij de action een neon roze agenda gekocht en ik heb daar met zwarte watervaste stift een aztec print op gemaakt,
maar ik merk nu al dat als je hem op op de andere kant legt er allemaal krasje op komen en je het roze dan weer ziet.

weet iemand iets wat ik er overheen kan doen zodat het goed beschermt ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt in het vervolg ook een permanent stift nemen.

Het beste antwoord

Er is transparante plakfolie, dit heet kaftfolie of boeklon. Dat kan je op een rolletje kopen bij bijvoorbeeld de Hema of Bruna en zelf op je boeken plakken ter bescherming. Dat zal bij jouw agenda ook goed werken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Transparant plakplastic over je agenda, dat beschermd je afbeelding en je agenda.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Boeklon, wel voorzichtig kaften want het zit gelijk vast. (Hebben ze bij de Hema, en waarschijnlijk bij de Action ook).
10 jaar geleden
Je kan het ook met pen overtrekken, dat gaat er sowieso niet af...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb wel eens gehoord dat het goed helpt als je er doorzichtige nagellak op doet. Dit beschermd extra.