zijn er speciale regels om katholieke ouderen te verzorgen in een verzorgingstehuis?

Zijn er speciale regels hoe je met een katholieke oudere in een verzorgingstehuis om moet gaan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cryofiel
10 jaar geleden
Waarom zouden er speciale regels moeten zijn als de oudere zelf helemaal niet speciaal is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En ook als de oudere wel speciaal is (geweest) moet je hem net zo als alle andere mensen behandelen en zoals je zelf later wilt behandeld worden: respectvol!

Antwoorden (1)

de behandeling is niet anders de de verzorging van andere ouderen. met respect voor de mens en hun overtuiging.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als oudere, die gelukkig nog zelfstandig woont, geef ik hier een dikke plus voor!