hertogin Cayetana Fitz-James Stuart, ze heeft 46 titels!

Toegevoegd na 3 minuten:
nog een bron met haar titels.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad! + Haar belangrijkste titel is Hertogin van Alva (in het Spaans: Duquesa de Alba), en ze is de erfgenaam van de beruchte Hertog van Alva.
Ze bezit tevens talloze paleizen, terreinen, kunstwerken van onschatbare waarde en landbouwgrond in heel Spanje, vooral in Andalusië.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt helemaal Gabi71
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
regent van aragon, Wist niet dat LOTR waarheid was
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@Bryannieuwe
Regent van "Aragón", niet "Aragorn"!!! Aragón is een regio in het NO van Spanje, links van Catalonië en aangrenzend met Frankrijk.
Het voormalige Koninkrijk van Aragón was op z'n hoogtepunt een van de grote machten die het Mediterraan heeft gekend, en omvatte de huidige Aragón, Catalonië, Valencia, de Balearen, Corsica, Sicilië, en het hele Zuiden van Italië.
Aragón hield op te bestaan als zelfstandig koninkrijk toen de toenmalige koning, Fernando II van Aragón trouwde met Isabella van Castilië, en zo ontstond de huidige Spanje (einde 15e eeuw)
De titel 'Regent van Aragón' wordt nog steeds gedragen dor de erfgenamen van Fernando II, en je raadt het al: dat is de huidige Hertogin van Alba. Hoe ik dat weet? Ik ben zelf Spaans, en toevallig ook afkomstig uit Aragón.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Koninkrijk_Arag%C3%B3n Mááááár... Tolkien werd wel degelijk geïnspireerd door de naam "Aragón" voor de naam van zijn held "Aragorn", dus een link is er wel!