kan uv straling door plakband heen?

ik ben bezig met een project dat je zonnetattoos kan maken
ja plakt een figuur op je lichaam, gaat lekker zonnen en daarna haal je het plakband er weer van af. tadaaa je hebt een figuur op je rug!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als er licht doorheen gaat, moet uv staling ook wel lukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Licht kan ook door een raam (van glas), maar UVstralen kunnen niet door het glas
Het ligt aan het soort plakband...je hebt ook gekleurd enzo voorts,maar doorzichtige laat ook meestal geen uv door!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt aan het soort plakband je hebt ook gekleurd waar het niet doorheen gaat isolatietape en in alle kleuren te ver krijgen....De meeste doorzichtige plakbands laten geen uv door.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt aan het soort plakband je hebt ook gekleurd waar het niet doorheen gaat isolatietape en in alle kleuren te ver krijgen....De meeste doorzichtige plakbands laten geen uv door.