Wat is dit schilderij van Cornelis Raaphorst waard?

Ik vroeg me af wat dit schilderij van Cornelis Raaphorst waard is.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik krijg de foto niet toegevoegd, maar heb wel een link.
http://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/kunst-schilderijen-klassiek/m665007668-originele-cornelis-raaphorst-1875-1954-5-poezen-op-doek.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller

Toegevoegd na 18 minuten:
Het schilderij is ongeveer 45 cm lang en 65 cm breedt. Het is een schilderij van Cornelis Raaphorst en heeft 5 poesjes op de afbeelding.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.4K
Amadea
11 jaar geleden
Ik vraag me af of het echt is. Hier staat een echt schilderij van Raaphorst, de onderste: http://www.sonnehuys.nl/haagseschool.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja weet wel dat het schilderij echt is. Mijn oma heeft het schilderij namelijk zelf gekregen van Cornelis Raaphorst.

Het beste antwoord

Voor een vergelijkbaar schilderij wordt € 3.750 als prijs opgegeven.
Cornelis Raaphorst (1875-1954) was de poezenschilder bij uitstek. Zijn schilderijen worden momenteel regelmatig aangeboden en met enthousiasme ontvangen op de Nederlandse en internationale kunstbeurzen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke. dankjewel voor deze informatie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (1)

Het is waard wat iemand er voor over heeft.
Misschien een beetje een flauw antwoord, maar wel het enige juiste.
Je kunt er wel 3.500 voor willen hebben, maar als men er niet meer dan 500 voor over heeft, dan zal de waarde 500 zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat wel, maar ik neem aan dat het schilderij toch wel een algemene prijs heeft?