wie weet wat er met dit word bedoeld?: - een foto van een blad van de rest van de plant, struik, boom. Dus niet van de bloembladeren.

ik ben een werkstuk aan het maken maar ik heb geen idee wat dit betekend?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Taal

Het beste antwoord

Een plant heeft bloembladeren (de bladeren die samen met wat andere onderdelen de eigenlijke bloem vormen) en "gewone" bladeren, die aan de takken/stengels van de plant of struik zitten.
In jouw geval gaat het dus om de bladeren die aan de stengel of takken zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is een smilie hou het maar op ze kop net als ;) enz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat betekent dat je een foto van het blad moet laten zien, niet de bloemen.
geen bloemblaadjes dus, maar echte groene (meestal) bladeren.
Rieneke1