Hoe kun je je eigen naam makkelijk in graffiti tekenen?

Ik wil graag mijn eigen naam tekenen in graffiti. Ik weet alleen niet hoe ik dit makkelijk kan doen. Tipss?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin er maar niet aan, er is al genoeg graffiti vervuiling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graffiti zelf is geen vervuiling is een kunst vorm! Natuurlijk hoort graffiti niet zomaar klakkeloos ergens opgezet te waren. Maar zijn genoeg tutorials over graffiti misschien heb je hier wat aan.
http://expodi.nl/pin/203
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Natuurlijk kan graffiti vandalisme en terrorisme zijn maar het hoeft niet, als je het spuit in je eigen kamer of het tekent op tekenpapier.
heeft er niemand last van en jij geniet van je creaties. Je kan het meenemen naar workshops en of het laten zien aan je omgeving hierdoor krijg je veel waardering voor je werk en misschien, vragen ze aan jou of je voor hun zijn naam ook in graffiti wil tekenen. Succes en veel teken plezier.

Het beste antwoord

Het is een kwestie van oefenen (alle begin is moeilijk dus geef er tijd voor) en oefenen baart kunst. Allereerst om te beginnen, zoek een ruimte waar je op je gemak voelt. Je slaapkamer of studeerkamer? Concentratie en gevoel speelt een grote rol als het gaat om een goed resultaat. het beste is om eerst na te gaan tekenen bijvoorbeeld van het internet (typ bij afbeeldingen ''graffiti letters'' in, en kies de letters uit die je naam vormen) en youtube video's, daardoor neem je inspiratie op en maak je op ten duur je eigen geografie. Het juiste materiaal en houding komt er ook bij kijken. de materialen voor het begin zijn: een zachte potlood, puntenslijper, tekenpapier en gum. Schets de letters in de vorm van je naam. Druk niet te hard, de foute lijnen die je probeer weg te gummen blijven dan zichtbaar. Als je tevreden bent met de resultaat is de afwerking het leukste . om schaduwen te teken voor meer indruk (met de hulp van je lamp en spullen die op je bureau staat,) en waar de schaduwen vallen tekenen je het zelfde bij je tekening (tip: teken eerst de schaduwen op klad en kan ook weer meerdere geografen vormen). kleur de lijnen die je met potlood heb getekend met de zwarte stift. inzicht van kleur bijvoorbeeld je 5 favoriete kleuren en en speelt je creativiteit vrij spel.