Kun je toelating doen voor twee studies op één kunstacademie?

Ik ben van plan mij in te schrijven op de kunstacademie. Maar is het zo dat je toelating kunt doen voor twee studies op één kunstacademie, maar dat je uiteindelijk maar één studie er op gaat volgen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Tuurlijk kan dat. Dan spreidt je ook je kansen tot toelating.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Daar is geen wetgeving voor, dit is iets wat intern is geregeld. Je zult dus contact moeten opnemen met de kunstacademie waar je geïnteresseerd in bent en je vraag voorleggen. Wel zijn er vaak kosten verbonden aan toelatingen.