zijn de stoelen van shiro kuramata (acryl met ingegoten rozen) ergens te koop?

niet dat ik die onmiddellijk wil kopen, maar ik vroeg me af of de stoelen van shiro kuramata gemaakt zijn als kunst of om in de handel te brengen (als design dus). in dat laatste geval kan je ze wellicht in exclusieve meubelzaken kopen, in het eerste geval alleen in kunstgallerijen etc.

11 jaar geleden

Het beste antwoord

De Miss Blanche stoelen zijn bij mijn weten nergens te koop.
Wel zijn er verschillende plekken, waar ze onderdeel uit maken van een tentoonstelling over designmeubelen.