Hoeveel Nederlanders weten wat ramadan inhoud?

Is hier ooit een keer onderzoek naar gedaan of een enquête over gehouden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe precies moet dat? Ik kan al vinden dat bijna 50% van de Nederlanders vindt dat suikerfeest een nationale feestdag moet worden dus ik kan me zo voorstellen dat veel meer mensen weten wat er zo ongeveer met Ramadan gebeurt maar wie weet is het niet genoeg dat men weet dat er gevast wordt dan en dat men alleen mag eten en drinken als de zon onder is. met de ruim 1 miljoen moslims in nederland kan ik me niet voorstellen dat dat percentage lager ligt dan 95% omdat er ook aandacht voor is in het nieuws en veel mensen een moslimcollega hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag toch wel redelijk precies, want er zijn ook onderzoeken en enquêtes geweest die aangaven dat een ruime meerderheid suikerfeest niet als nationale feestdag wil hebben. Dat meer dan 95% dat, zou je wel kunnen verwachten, maar volgens onderzoeken is er toch een grote groep die niet weet wat Kerst inhoud.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was ook geen antwoord maar een reactie gast! Klopt dat van kerst maar wat wil je nu precies dat ze weten? Is alleen vasten als de zon op is dan niet voldoende?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is voldoende, maar onderzoeken gebruiken om antwoord te vinden op een andere vraag klopt niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zucht, ik snap niet wat je bedoelt, ik gebruik geen onderzoeken en ik geef GEEN antwoord op je vraag maar een reactie! Kijk eens goed, je hebt ANTWOORDEN en je hebt REACTIES. Een reactie gebruik je als je niet zeker bent van je antwoord of als je vragen stelt of als je iets wil zeggen wat geen echt antwoord is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik snap het verschil tussen een reactie en een antwoord, ik heb alleen een reactie gegeven op jouw reactie "met de ruim ... een moslimcollega hebben."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inhoudt*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nog getwijfeld...

Antwoorden (1)

Hier is geen enquete en/of onderzoek naar gedaan. Maar ik betwijfel of dit wel nodig is. Ik denk dat elke Nederlander wel zeker iets af weet van de ramadan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er nog nooit van gehoord heeft.