waar kan ik in Nederland een grote vuilnisbelt vinden?

Ik moet voor een schoolproject foto's maken op een grote vuilnisbelt, waar allemaal afval ligt. Weet iemand waar ik deze kan vinden? Het liefste zo dicht mogelijk bij Eindhoven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K
anneliez
11 jaar geleden
kan me niet voorstellen dat die nog ergens is hier, alles wordt gelijk gescheiden in containers
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt, het liefste sta ik erop/loop ik erdoorheen..
Maar die in montfort is een 'gewone milieustraat volgens mij?
Ben op zoek naar een grote stort..met heel veel afval!
Antoni
11 jaar geleden
Ik ben benieuwd of je "zo maar" toegang krijgt tot zo'n terrein. Het lijkt mij toch, dat dat wordt afgeraden door de verantwoordelijken (bijvoorbeeld bewakers) bij de vuilnisbelt, in verband met je veiligheid. Of dat er een groot hek omheen staat met een bord "Verboden Toegang".

Antwoorden (3)

ja hoor.
ja er is een grofvuilstort/milieustraat/vuilnisbelt/recycle centrum etc. in Montfort dat is vanaf Eindhoven 55km misschien als je het wilt vinden kan dit je helpen milieustraat-grofvuilstort-afvalpunt-afvaldepot Montfort Echt-Susteren. daar staat hoe het heet en de plaatsen (het ligt het dichtst bij Montfort)
ik hoop je geholpen te hebben!
mvg.Justin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is in de buurt van Eindhoven een stortplaats, bij het kerkdorp Acht. Oppervlakte 38 hectare, diepte 4 meter, volume: 1.520.000 m3.
Amadea
11 jaar geleden
Apeldoorn.... Maar dat is niet Echt dichtbij bij Eindhoven. Als je een beetje handige positie uitzoek om te fotograferen zou het ook bij de milieustraat kunnen