Hoe haal ik 'strepen' van metalen plaat?

Ik heb een metalenplaat van een popartiest. Echter er zit "strepen" op, dus als de zon erop schijnt, zijn de strepen goedzichtbaar. Vooral op de zwarte vlakken zie het!
Graag wil ik vragen of iemand tips of trucs heeft om de strepen te verwijderen?

Toegevoegd na 1 uur:
Add:
Sorry voor de taalfouten in de oorspronkelijke vraagstelling, deze was namelijk met een slechte telefoon getypt.

Het betreft een metalen plaat van 40x50cm.
Hierop is een afbeelding van een popartiest 'gedrukt'.

De afbeelding op de plaat is heeft glans en hierop zijn dus in zonlicht strepen te zien.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Doe er een paar druppels babyolie op en wrijf dit goed uit met een zachte doek, je plaat glanst weer als nieuw, toch nog een streepje te zien? Gewoon met het al gebruikte doekje nog eens opwrijven.