Waar kan ik dialogen vinden?

Ik zoek eigenlijk een site met verschillende dialogen. Het maakt niet uit of dit filmdialogen, theaterdialogen of andere dialogen zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.7K
Amadea
11 jaar geleden
Een site weet ik niet, wel een gebouw: de openbare bibliotheek. Loop naar de kast met het indelingsnummer 881, dan zie je daar boekjes met dialogen staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt ik heb een boek gevonden! Hij lag trouwens wel op 885
Amadea
11 jaar geleden
Dan betreft het alleen toneelteksten! In jouw vraag heb je het over diverse soorten dialogen, en een boek daarmee staat wel bij 881.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er stond niks bij 881. Misschien doet mijn bibliotheek het anders?!

Antwoorden (1)

Op o.a. de sites Schrijf mee en kunst-en-cultuur.infonu.nl/taal/ vind je voorbeelden van dialogen en de technieken om een goede dialoog te schrijven. Zie in bijgaande bronnen.