Hoe kom ik aan engelstalige tijdschriften/ kranten?

Ik ben op zoek naar collage-materiaal voor kunstwerken en wil daarvoor Engelse tijdschriften, kranten, folders enz. gebruiken. Waar ik die kan vinden in Nederland?

Toegevoegd na 6 minuten:
Het liefst gratis/ 2e hands

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Grotere bibliotheken hebben ook buitenlandstalige kranten en tijdschriften. Misschien doen ze deze na een tijdje weg en dan kun je vragen of je ze mag hebben. Te koop zijn ze meestal ook bij een goed gesorteerde boekhandel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

die kan je online kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In amsterdam centrum zitten boekwinkels met veel internationale boeken/magazines.
En op schiphol kan je ze ook kopen.