Hoe kan ik mijn afbeeldingen hierop plaatsen?

ik wil 2 afbeeldingen plaatsen van mijn schilderij om er meer over te weten, maar het lukt niet. Elke keer komen ze er niet op wanneer ik mijn vraag wil laten publiceren. Ze zijn ook alle 2 minder dan 4 MB en de titel in Schilderij

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wel in JPG -format

Antwoorden (2)

De opmaak van de afbeeldingen moet in JPG / JPEG, GIF, of PNG staan. Anders pakt het systeem ze niet. Dus dan moet je ze eerst even omzetten.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze staan al in JPEG :s
Amadea
11 jaar geleden
Even een stomme vraag: Zet je ze wel in de speciaal voor een afbeelding bedoelde regel?
Als je een foto bij je vraag plaatst, duurt het eventjes voordat de foto zichtbaar is. Je ziet dan alleen een ronddraaiend dingetje. Als je even geduld hebt of als je pagina opnieuw laadt, wordt de foto wel zichtbaar (als het goed is).