Welke kleur past het best bij blond, blauw en bleek?

Blond: haar
Blauw: ogen
Bleek: huid (vrijwel [roze/geel] wit)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat hangt er helemaal van af. Zowel mijn zusje als ik voldoen aan de door jou opgegeven criteria. Ik draag vaak zwart en andere donkere kleuren, deze staan mij goed. Mijn zusje ziet er echter uit als een lijk in die donkerder kleuren. Zij heeft meer de lichtere kleuren nodig als beige, lichtblauw e.d.

Rood, zwart kan ook altijd, blauw

ik denk dat lindegroen je heel goed zal staan. ook lila lijkt me goed bij je passen. ik zou sowieso gaan voor wat zachtere kleuren. het lijkt me dat harde kleuren je flets doen uitkomen, terwijl zachtere je zullen flatteren.

Pasteltinten passen het best bij dit type.

zwart, staat iedereen goed!

Ik zou dan een lichte kleur nemen. Beige.

Je zou er de kleurtype-test op los kunnen laten. Er schijnen diverse types te zijn (lente, zomer, herfst, winter) en daar passen dan weer bepaalde kleuren heel goed, en bepaalde kleuren helemaal niet bij. Die test kan je hier doen: http://www.heine-shop.nl/Kleurtype-test/Advies/HeineNL En vast nog wel op andere websites ook. Toegevoegd na 4 minuten: Bij nadere bestudering vind ik deze kleurtest beter: http://www.schoonheidssalonjenny.nl/schoonheidssalon/home/index.php

Bij wat je beschrijft zou ik ik voor rood gaan. Deze kleur, in combinatie met genoemde kenmerken, straalt zelfvertrouwen uit, dus past heel goed bij je...

Als je bedoelt kleur voor lingerie, dan zou ik voor zwart gaan. Style!

Violet, dan komt je lichte huidskleur ook mooi uit en al helemaal je ogen!

baby blauw i.v.m blauw ogen.

Rood, paars of zwart. Heb zelf jaren deze haar en oog kleur combinatie gehad. Rood vond men altijd mooi bij mij staan. Zelf hou ik meer van de donkere kleuren. Zal jou ook mooi staan.

Bois de rose lijkt me mooi, teminste als je een zachte aard hebt.Ben je eerder een flamboyant persoon dan zou ik voor rood kiezen.

wit. dan ziet je huid er ook minder bleek uit doordat wit nog lichter is :)

Probeer eens een bruin. Ik ben zelf ook vrij bleek met mijn huidskleur maar het bruine zorgt er voor dat mijn huid iets donkerder lijkt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100