Wat is de betekenis van een braingasm?

Ik kijk weleens vlogs met AMSR en dan reageren sommige volgers iets over 'braingasm'. Maar wat het betekent mag Joost weten ...

3 jaar geleden
in: Taal
1.9K

Antwoorden (1)

ASMR staat voor Autonomous Sensory Meridian Response. Dat bestaat uit een tintelend gevoel zoals je die kunt krijgen bij lichte aanrakingen, bijvoorbeeld als iemand over je rug of arm wrijft of met je haar speelt. Tenminste, als je daar gevoelig voor bent.

Sommigen van die volgers reageren er zelfs extreem gevoelig op en ervaren er een soort roes door, vergelijkbaar met een orgasme maar dan geestelijk. Zij noemen dat daarom een braingasm.
Amadea