Welke nieuwe film van Disney komt er binnenkort uit?

Het zit zo: Mijn broer en ik zijn grote Disneyfans. Hij zei laatst tegen mij dat hij op een advertentie van youtube had gezien dat er een nieuwe film van Disney uitkwam. Het was een tekenfilm, iets over een hond, en het is niet Bolt.

We hebben een halfuur aan een stuk advertenties bekeken maar bij geen enkele ervan knikte mijn broer.
Weet er iemand over welke film hij het had?

Vriendelijke groeten en bedankt,

Isisje

Toegevoegd na 3 dagen:
Sorry, blijkbaar had ik me vergist en gaat het over een superslechterik die geen slechterik meer wil zijn of zoiets. Kan iemand mij helpen???

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Van Pixar komt tot 2015 dit uit. ( zijn nu in productie)

1.The Untitled Pixar Movie That Takes You Inside the Mind (2015) ... Production Company
2.The Good Dinosaur (2014) ... Production Company
3.Monsters University (2013) ... Production Company

Brave komt dit jaar uit. En gaat over een soort vrouwelijke Robin Hood.

En Disney Pictures komt met soms (oa Pixar) met deze films:

1.Pirates of the Caribbean 6 (2014) ... Production Company
2.Frozen (2013) ... Production Company
3.Phineas and Ferb (2013) ... Production Company
4.Monsters University (2013) ... Production Company
5.McFarland (2013) ... Production Company
6.Frankenweenie (2012) ... Production Company
7.Beverly Hills Chihuahua 3: Viva La Fiesta! (2012) (V) ... Production Company
8.Tinker Bell: Secret of the Wings (2012) ... Production Company
9.The Odd Life of Timothy Green (2012) ... Production Company
10.Brave (2012) ... Production Company
11.Arjun: The Warrior Prince (2012) ... Production Company
12.John Carter (2012) ... Production Company (presents) (as Disney)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Iets over een hond kan ik je niet geven, wel komt op 18 juli Brave in de bioscopen te draaien.

Brave

'Brave' vertelt het verhaal van Merida, een geoefende boogschutster en de impulsieve dochter van koning Fergus en koningin Elinor. Merida is vastbesloten om haar eigen levenspad te gaan en trotseert een eeuwenoud gebruik dat heilig is voor de roerige heren van het land: de enorme lord MacGuffin, de norse lord Macintosh en de humeurige lord Dingwall. Merida's acties leiden onbedoeld tot chaos en woede in het koninkrijk en als ze hulp zoekt bij een excentrieke wijze oude vrouw, wordt haar een noodlottige wens geschonken. Het gevaar dat daarop volgt dwingt Merida om haar heldhaftige kanten te verkennen, om zo een afschuwelijke vloek op te heffen voor het te laat is.

http://www.disney.nl/disney-films/bioscoop/

Toegevoegd na 8 minuten:
Tja, dan kan ik je alleen Treasure Budies bieden.
Is een Disneyfilm, komt in 2012 uit, maar is geen tekenfilm.

http://www.disneymovieslist.com/movies/details.asp?mov=treasure-buddies

Toegevoegd na 3 dagen:
In reactie op je toevoeging, dat is:

Wreck-It Ralph

http://www.youtube.com/watch?v=COC8W8uLdI8

Toegevoegd na 3 dagen:
http://disney.go.com/wreck-it-ralph/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar hebben we ook een advertentie over gezien ma da ist nie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hm... volgens mij heeft hij een advertentie gezien van een film die over pas een jaar ofzo uitkomt... :) Toch bedankt te antwoorden :D
Ice age 4 iets van prinses
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ice Age is geen Disney.