Waar kun je foto's laten ontwikkelen?

Ik was vandaag bij de Hema en bij de Blokker en daar kun je alleen maar ontwikkelen + afdrukken. niet alleen ontwikkelen. Weet iemand een winkel waar dit wel kan? (ik woon niet in een hele grote stad dus daar kan het ook aan liggen?)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt denk ik niet goed gekeken of je bent niet voorgelicht; je kunt bij HEMA zeer zeker wél alleen ontwikkelen. Dit kost slechts 2.59 euro.

Er zijn ook winkels van HEMA met de zgn snelservice; 2,95 euro.

En anders naar de fotograaf om de hoek!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Kruidvat kun je bij speciale wensen aangeven " alleen ontwikkelen " .