Wat spullen uit een erfenis, is het wat waard?

Een vriendin van mij heeft wat spulletjes geërfd, en vroeg zich af of het wat waard is. Het gaat om een bekertje (1) een pillendoosje (2) en wat kopjeshouders uit Turkije. Heeft het waarde?
http://www.mendelson.nl/erfenis/

Toegevoegd na 14 minuten:
foto's staan in de link

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
zonder meer info of foto niets van te zeggen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
foto's staan in de link...

Antwoorden (1)

Ik zou er eens mee langs gaan in een turks koffiehuis. Daar vindt je meestal de oudere turkse mensen en die weten vaak de herkomst wel.