Wat betekend het engelse woord "plateaued" in deze zin?

Dit is de zin:

The stronger the roll over signal, the more the body is asking for permission to sleep. If you get to a point where it feels like it’s plateaued, slowly roll over which puts you in step 3.

Het roll over signaal is het gevoel dat je krijgt als je op je rug in bed ligt en je wilt omdraaien. Nu wil ik weten wat het woord plateaued betekend. Het betekend vlakten volgens google vertalen maar daar kan ik weinig mee...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

In dit geval betekend het wanneer het 'roll over signal' niet meer veranderd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb het nog even gecontroleerd in het woordenboek:
"To reach a stable level; level off"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je krijgt het gevoel dat je op een plank ligt, zo stijf is je rug dus je wilt je heel graag omdraaien.
Amadea
11 jaar geleden
de beste vertaling is denk ik afgevlakt afvlakkig
11 jaar geleden
gestabiliseerd

(zich heeft ingenesteld)

http://www.proz.com/kudoz/english_to_spanish/general_conversation_greetings_letters/1147421-has_plateaued.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
¿Qué?