Welk font is gebruikt bij deze titel?

ik wil graag weten welk font (lettertype) gebruikt is voor de titel van de ubisoft game : beyond good and evil. Ik plaats hieronder de foto wel (: alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens whatthefont. Op deze site kan je je foto met font uploaden en er is altijd iemand die het weet. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeer goede tip van Nieninienie. Ik vrees alleen dat het een 'eigen' (zelf ontworpen) font zou kunnen zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt wel op het font van Lord of the rings...

Antwoorden (1)

Als je naar WhatTheFont gaat op MyFonts.com, dan kun je het logo uploaden. De software van MyFonts.com gaat dan op zoek naar het lettertype. Aan de hand van wat basis vragen zul je dan uiteindelijk een lettertype krijgen.

Het is geen garantie dat dit ook het daadwerkelijke lettertype is, maar het zal allicht in de buurt komen. Ik heb de link voor je bijgevoegd.