Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet welke kunstenaar mijn avatar-plaatje heeft geschilderd?

Ik heb hem zomaar een keer van het internet gehaald..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....dat mag niet.........Ook al doet "iedereen" het, het mag niet. Zo te zien is het trouwens een nageschilderde of zelfs door een tekenprogramma bewerkte foto. Als je een paatje van Internet wilt gebruiken, natuurlijk EERST kijken van wie het is en of dat mag ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat weet ik Marleen, maar aangezien Iedereen het doet. En de meeste plaatjes op internet zijn al gekopieerd ..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen ; ik sowieso niet, en er zijn meer mensen die zelf een hoofd / huisdier / kind/ schilderij / voorwerp hebben om te fotograferen en te uploaden. Nogmaals, ook al doet iedereen het, dat wil niet zeggen dat het mag. Ik vrees helaas dat de moraal op dit gebied al kansloos verloren heeft.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je die van jou zelf gemaakt Marleen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, gekocht. Plaatje in eerste instantie wel op Internet gevonden, toen in eerste instantie aan de kunstenares (Helen Dodge) gevraagd of ik het plaatje als avatar mocht gebruiken, en een poosje daarna besloten het schilderij te kopen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Het is een foto die bewerkt is, geen schilderwerk.

Toegevoegd na 5 minuten:
Met dank aan google reverse image search
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
He wat goed van jou ; waar heb je die originele foto vandaan ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad @MrTomaat, hoe heb je dat zo snel uitgevonden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google image search, en ik verwachtte al een "paint"effect. https://www.google.com/search?tbs=sbi:AMhZZis9B1Hc2_1_1QoNODJYWr5I-Bt4yjU_13gwtJmWo6DNP2yc4_1hB8iyzQuJgpW0xfsWPEVab-lCdn7DGdRRzWf3b-4MIk4v2RezPKMl33gTwVJSavQRcQhYjWBwBK-rD2yGrGY3r7asjzDlJPOiwNVhYuLOJnIR7sKk7yoMSHh21GAsjQO1BPpx8gzq5ub7IUnDJ4bGy5vBQIfy_1tPpFJWP2rRSMVKyXUdlA61al-bz5l2B0ix3Ga5rKXFJa5RPopywOUGI1w6L2S6V0gWRKg3g4d1Jzk9Stz0KEh5-rw-_1K9POs7aTnDl7lRzc8dO4S0YwTm0O-ZuUCnLX81iPVxHmbLrUo6F-qC0awIq93oR7LoarihNaSAiN9p8kca-p6C1qUPWdJuxS3EihqFZQkb15gCLTCRbeTnbegHcqSziB63IiECF5DVPEIsjjiDL-9W6zjedXYby78BvCMkPpbj5eWxH3dtl6qTWxwAu9MAr3fiOdI6leTIqYpf1M0okqFFb9N5nDpmaSmcxPgNKootXEvW8g6vH5t5CVTdjVYD3zOAXvMWTlmioFZviMiZJrqDiQ9M_1bOrmJVQu9m98SQMucs_1UvdpA2VBd26--w6kq0RLCZus8cOzsXL-bbLj3inRwKJ2SJmVqV_1MtNeec9qC8bkndfmFL2cC5LLPP7uhgnnsHmrWLN5nXJxgcu1r5j4AQrH-TlnjK2rP7So9L3srYJOuE2hO_19xw6Qw1eeUQXWIYEESgwFl4zPqvqYLBiGOWBkDchlXACKcK2DVpzk_1U5GgotfTiyjMTeilZz6W007WY6H6CiTkyJclAX1Q7NN9NYImQlmFVcCcbciqK81Xdpgcj7lHAk6_1RCzMn3oCMHf67Q85ADdENa5AHKravmYmrbPRF_1C1kiEb3jhlMScjwLpExI7CI0hFRNmYDfppSik8IAiUgI-qGvW_1IbaK6qWgsHOR811vvJSmNDRvZHJ_1sB-kN_1KLRxwiq_1yQhv79y29oyujRf3wi8-F6D6c9kHx6ooSzO1iAxuuk3NnEMbbfDi7lwrHSRkj0rbeWqe9uhphk4OCF3HnTyrzcVbsrl1TXE7RYhrj3npqcJ2pib23MqFWUW1alJH9sKuZ3EZgwDIlY-eyns9409AumU9FqusVUxom8BUIqYqtXyVHGeBDjmgtiPH4MHDqnufaQ8P4m4gRa5rqTEnWIHlWplyISPl434zMGRC241whgO0ptsvAimORLHYeH9vNQZoBlZuKRnmiCZfjJiKaLLyzRewvDHOHxLtUugAVNQ8cQbKq_1iWhbvZblhCsciVdBuw7VPE4Tk7VuVSZbtwj_1uIu8ppO69FSVo8SqLyiEovRZGYjDYtNitJ-vE9FvsTgqHARHTazKdzSoreVcRU9RYwKzIj8MGBzWkbMJiWczSM_1mtBVpb6x9QBi4isFcnMoIQ
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je voor de toevoeging.
Ik weet dat dat soort programma;s bestaan, maar ik kan ze nooit vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.google.com/insidesearch/searchbyimage.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.tineye.com/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Nog even van dichtbij gekeken, en ja, dit is software / fotobewerkingsprogramma-werk. Zie het 'paint by number' - effect op het gezicht, de vingertjes en het gehaakte hoedje.

Geen kunstenaar dus, gewoon iemand met het juiste tekenprogramma. Weet zo niet welk trouwens ; met paintshop lukt me dit niet op die manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe heb je dat zo snel nagetekend Marleen? :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, de ware kunstenaar he ? ;-)
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing