Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar koop je lege boeken. zoals een wreck this journal. maar dan leeg?

Een wreck this journal is het boekje wat ik bedoel, maar dan met een effen zwarte kaft en een blanco binnenkant. Ook zonder lijntjes.

Toegevoegd na 8 minuten:
En wat is de prijs van zo'n boekje ongeveer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt aan het formaat, maar ik denk niet duurder dan 10 euro.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Ga langs bij de Bruna of een andere boekhandel. Daar kunnen ze je altijd wel helpen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon bij v&d.
Kijk bij tekenblokken, die hebben ze ook met een harde kaft en ingebonden pagina's.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze boekjes worden ook 'dummy's' genoemd. Zo zijn ze te koop bij de kantoorboekhandel en winkels met kunstenaarsbenodigdheden verkopen ze ook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Begin 2011 zo'n zelfde soort boekje gekocht bij Bredero Boeken, Hoofdstraat 234 te Santpoort-Noord. Een boekhandel met ook veel kantoorboekhandelartikelen. Het stickertje met de verkoopprijs heb ik er afgehaald. Mijns inziens kostte het boekje circa € 10.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing