Wat is het verschil tussen 'Vrij bieden' en 'Tegen elk aannemelijk bod' ?

Wat is het verschil tussen
'Vrij bieden' en 'Tegen elk aannemelijk bod' ?

het komt toch op het zelfde neer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11K

Antwoorden (2)

Bij vrij bieden wacht de verkoper af tot men uitgeboden is en het doel is een zo hoog mogelijke prijs.

Tegen elk aannemelijk bod, dan wil de verkoper er sneller van af en mag je het kopen voor een redelijk bod. De verkoper gaat dan niet wachten op hogere biedingen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een aannemelijk bod is een acceptabel bod. Dus bv iets wat 100 euro waard is, doe je ook een bod wat rond die prijs ligt. Biedt je 50 cent wordt je niet serieus genomen.
Bij vrij bieden kun je wel 50 cent bieden, ook al is het veel meer waard.