Is dit een pillendoosje?

Waarvoor dient dit

Toegevoegd na 1 uur:
Is 6 cm horizontaal en 1,5 cm diep. Inwendig heb je maar 1 cm en per vak +- 3cm

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
idd, en die wilt er niet op....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eindelijk, amaai, da duurt nogal voor een foto opwilt......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou dit een Tika doosje kunnen zijn, om vermiljoen poeder in te bewaren. daar maken de hindoe vrouwen de rode stip mee op het voorhoofd....die doosjes bestaan uit hout, koper, brons en metaalsoorten.???? Iemand op de hoogt van deze cultuur????

Antwoorden (3)

Je kan het er in ieder geval wel goed voor gebruiken. Mijn antwoord is dus: ja, dat is een pillendoosje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt me geen pillendoosje. Die hebben meestal 7 vakjes of 7 x 4 vakjes. Deze heeft er, voor zover ik het kan zien, maar 3. Is het geen kaarsenstandaard?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou eerder zeggen een 'melk-tanden' doosje.

Zover ik een pillendoosje ken, is hij wit, met alle dagen van de week en daaronder een 'bakje' voor je pillen.